vrijdag 12 augustus 2011

Kalfje

Ik laat het zomerjurkje over mijn hoofd glijden. Het is wit met zwarte Rorschachvlinders. Ik bekijk mezelf van bovenaf en voel me een beetje een kalfje. Omdat ik er toch complimenten over verwacht, hou ik het gewoon aan. De finishing touch is de zonnebril. Een groot rond exemplaar. Nu voel ik me een uil. Ik verruil hem voor de chique Gucci. Tijd om te gaan.

Als ik de stoep af fiets, bots ik bijna met een auto. Op het Belgische kenteken staan de letters AUL. Klinkt een beetje als owl. Uil. Blij dat ik toch voor de Gucci ben gegaan.

Op de verjaardag, ter ere van een behaalde mijlpaalleeftijd van mijn ex, begint de tuin vol te lopen. Mijn buurvrouw is er ook. "Wat zie je er mooi uit, buuf!" lacht ze me toe. We proosten met fonkelende witte wijn. Laat het feest maar beginnen!










29-04-2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten